Саме з таким керівником непосидючої вольової вдачі, організаторським хистом ми ведемо розмову.
- Світлано Вікторівно, якими були ваші перші кроки до того, як вас обрали директором?
- У 2007 році закінчила Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка а також магістатуру з відзнакою.В цьому ж році почала викладати математику та інформатику в Кіровоградському кооперативному коледжі економіки і права імені М. П. Сая.
(в цей період вдалося випустити власну збірку тестових завдань з інформаційних технологій для студентів І та II курсів).
Три роки відпрацювала вчителем математики та інформатики в комунальному закладі "НВО" ЗНЗ І-ІІІ ступенів №16 - ДЮЦ "Лідер " Кіровоградської міської ради в Кіровоградській області.
У 2018 році повернулася у рідну Помічну, де стала працювати методистом , а з 2019 – завідуючою методичним кабінетом у відділі освіти виконавчого комітету Помічнянської міської ради Кіровоградської області.
- Чи важко бути керівником навчального закладу?
- Бути керівником – це насамперед піклуватися про тих, чий успіх і доля залежить від тебе, та впроваджувати їх довіру. Якщо так сприймати себе на посаді керівника то не виникає питань про те наскільки це важко – ти просто цим живеш. Варто завжди налаштовувати себе на те, що уникнути опору, супротиву новаціям і змінам - неможливо.
Тільки тоді коли ви пересвідчитеся у правоті своїх кроків приходить схвалення і підтримка.
- Хто ж саме підтримує вас?
- Педагогічний колектив, до речі серед них є і мої вчителі, адже це моя рідна школа. Тож почуваюся тут своєю. До того ж підтримують батьки і учні.
- Як налагоджуєте контакт на посаді директора?
- Основне бути щирою і толерантною і водночас справедливою і вимогливою. Ми всі розуміємо що не можемо зупинятися на досягнутому. Тож намагаємось бути в тренді всіх освітніх новацій.
- Розкажіть, як саме освітні новації впроваджуюєте у школі?
Ще працюючи методистом МК відділу освіти виконавчого комітету Помічнянської міської ради, активно розпочала впроваджувати в практику діяльності вчителів природничо-математичного напрямку освітню хмарну технологію Google Suite. Завдяки напрацьованій мною системі навесні 2020 року, було оперативно і якісно налагоджено дистанційну роботу вчителів та учнів. Це є прикладом використання інноваційних підходів під час організації освітнього процесу. У фінансовій сфері – вдало аналізую фінансовий стан закладу освіти, чітко визначаю джерела формування бюджету та пріоритетні напрямки для його збагачення.
Загалом я володію усім комплексом компетентностей необхідних керівнику закладу освіти. Бо прагну стати кризовим менеджером, перезавантажувачкою системи освіти і вивести Помічнянську ЗШ №2 на якісно новий рівень надання освітніх послуг, перетворивши цю школу у флагмана освітніх інновацій міста та області!
- Судячи з того, з яким натхненням ви говорите і як горять ваші очі, ви налаштовані оптимістично.
- Я обожнюю роботу, коли бачу що наші спільні дії роблять дітей та їх батьків радісними, усміхненими - відчуваю себе найщасливішою.
1963 року народження, заступник директора з навчально-виховної роботи з 2004 року, кваліфікаційна категорія - вища, педагогічне звання" старший вчитель". Закінчила Кіровоградський педагогічний інститут ім. О.С. Пушкіна, факультет "Історія і суспільствознавство". Викладає історію, громадянську освіту.
1989 року народження, заступник директора з виховної роботи з вересня 2021 року.
У 2010 році закінчила Кіровоградський педагогічний університет імені Володимира Винниченка і отримала повну вищу освіту за спеціальністю «Педагогіка і методика середньої освіти. Географія» та здобула кваліфікацію вчителя геогафії, біології та основ економіки основної і старшої школи, організатор краєзнавствчо-туристичної роботи.
Про організацію дистанційного навчання у 5-А, 6-А, 7-А класах
Про організацію дистанційного навчання у 8-А та 11-А класах
Усі НовиниБерезень 2024 | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
П | В | С | Ч | П | С | Н |
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |