Всеукраїнська програма освіти для демократичного громадянства, націлена на підтримку реформ з децентралізації та демократизації середньої освіти в Україні. Програма реалізується Європейським центром ім. Вергеланда та Міністерством освіти і науки України у співпраці з Радою Європи та за підтримки Міністерства закордонних справ Королівства Норвегія. Вона спрямована на підтримку демократизації та децентралізації середньої освіти в Україні, пропагування принципів Хартії Ради Європи з освіти для демократичного громадянства, прав людини та розбудову мережевих зв’язків між школами різних регіонів країни. Європейський центр імені Вергеланда – експертний центр Ради Європи у сфері освіти для демократичного громадянства, прав людини та міжкультурного порозуміння, заснований у 2008 році в Осло. Мета Центру – сприяти розвитку культури демократії та усталенню демократичних практик у суспільстві через освіту для демократичного громадянства і прав людини.
Програму адмініструє Європейський центр ім. Вергеланда у співпраці з партнерами через координаторів Всеукраїнської Програми, які працюють в Україні: Андрієм Донцем і Христиною Чушак.
У відкритому конкурсі прийняли участь 200 навчальних закладів з різних регіонів України. Були відібрані 61 шкільні команди, які пройдуть вступний тренінг у лютому 2020 року з демократичного розвитку школи, після чого з ними упродовж 2020-2021 навчального року працюватимуть експерти, які допоможуть нам здійснити оцінку потреб для демократичних змін у школі й надаватимуть підтримку у розробці та реалізації шкільних проектів, а також у налагодженні партнерства з громадою та співпраці між школами із різних областей України.
Команда нашої школи прийняла участь у конкурсі, пройшла відбір і стала учасницею 5 хвилі Всеукраїнської програми овіти з демократичного громадянства "Демократична школа".
До складу команди входять: директор школи Колісніченко С.В., заступник директора з навчально-виховної роботи Гідулян Л.А., вчитель української мови та літератури Косарєва А.І., член батьківського комітету Рябовол К.О., від громадськості Мартинюк А.О.
· школи, котрі беруть участь у програмі, розпочали демократичні трансформації;
· адміністрація шкіл, учителі, учні та батьки залучені до реалізації шкільних проектів;
· розроблена, опробована та оцінена модель розвитку демократичної культури у школах України.
· встановлені партнерські відносини між школами з різних областей України;
· фінансова автономія закладу.
·
Концептуальні засади програми
З метою розвитку демократичної культури в школі Програма передбачає дії в трьох напрямках:
демократичне шкільне середовище та демократичне врядування
Про організацію дистанційного навчання у 5-А, 6-А, 7-А класах
Про організацію дистанційного навчання у 8-А та 11-А класах
Усі НовиниКвітень 2024 | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
П | В | С | Ч | П | С | Н |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 |